A fenntarthatóság az üzleti világban ma már egyre fontosabb szempont. Egy webáruház fenntarthatósága pedig nem csak környezeti tényezőktől függ, hanem több szempontból is megköveteli a felelős működést.
CO2 csökkentett csomagolás és szállítás: a fenntartható webáruházunk olyan csomagolási és szállítási gyakorlatokat alkalmaz, amelyek minimalizálják a hulladékot és csökkentik az ökológiai lábnyomot. Újrahasznosítható vagy biológiailag lebomló csomagolóanyagokat használunk, és a szállítás során törekszünk az optimalizált útvonalak és az energiatakarékos járművek használatára. A csomagautomatákba kért rendelések, 45 %-kal kevesebb szén-dioxidot bocsátanak ki a szállítás során.
Karbonsemleges logisztika: áruházunkban a termékeket olyan raktárakban tároljuk, amelyek nem használnak semmilyen fosszilis energiahordozót, valamint logisztikánk kizárólag elektronikus rendszereket használ, így teljes mértékben ki tudtuk zárni a hétköznapoból a papír használatát.
Termékpaletta: kínálatunkban előnyben részesítjük a környezetbarát és minőségi termékeket. Ez magában foglalja a fenntarthatóan előállított, megújuló energiaforrásokból működő vagy energiatakarékos termékeket. Az ilyen termékek előnyben részesítése hosszú távon csökkenti a környezeti terhelést és támogatja a környezetbarát életmódot.
Társadalmi felelősségvállalás (CSR): ez azt jelenti, hogy rendszeresen támogatjuk a helyi közösségeket, sportegyesületeket, és igyekszünk segíteni a társadalmi problémák megoldásában. Elsődlegesen a utánpótlás-nevelés nehézségeiben próbálunk segítséget nyújtani, hogy minden magyar sportolónak biztosítva legyen a szükséges felszerelése, az eredményesség érdekében.
A fenntartható webáruházaknak tehát a környezeti, gazdasági és társadalmi szempontok figyelembevételével kell működnie. Csak ezáltal lehetünk hosszú távon sikeresek, és hozzájárulhatunk a fenntarthatóbb jövő megteremtéséhez.